Lief dagboek,
vandaag was op school echt supergaaf. Ik kwam 10 minuten te laat maar gelukkig was de lerares(mevr Meijners

) er nog niet. daarna gingen we omstebeurt een woordje op lezen. het was echt heel erg leuk. Jeffrey kwam ermee. Jeffrey

hhhhuhhhuhhhh. We mochten ook vertellen over ons weekend. iedereen praatte maar 5 minuten en ik hield het wel 15 minuten vol met praten, Ferry vond mijn verhaaltje grappig denk ik, want hij moest helemaal zijn lach in houden. Ik voelde me heel erg zeker en ging in de 2 tussenuren heel veel praten.vooral tegen eugenie en claudia!!!mijn beste 2 vriendinnen van de hele wereld

ik heb ook een aantal goede vrienden/vriendinnen uit mijn klas gevraagd om ook op mijn verjaardag te komen. Jeffrey zei dat ie niet komt, maar ik denk dat hij mijn verrassing word, dat hij uit mijn verjaardagstaart springt gesminkt als een muisje met een blauw string aan!!!

ik heb expres mijn verjaardag de 10e gehouden omdat eugenie haar verjaardag de 19e houdt. ik heb voor haar een kadootje (over)gekocht. namelijk de dildo die mijn vriendin de laatste verjaardag had gekregen. ik hoop dat ik bij haar mag uitleggen hoe die werkt. want ja, daar zijn beste vriendinnen tog voor??? verder heb ik ook met mijn muisje menno lopen mailen vandaag. ik zie hem vanavond weer,,,gelukkig!!
lief dagboek ik ga m'n zwembad alvast laten vollopen voor mijn verjaardagsfeestje.