ik heb een vraagje.....ik ben hermien en ben totaly in love met herman!!!
hoe kan ik hem voor me terug winnen???op het gewone forum van pics-centre.tk heb ik het aan dr love al gevraagd maar zij kon me niet verder helpen. Weet u een manier om hem weer voor me te winnen????
aha, dus als ik het goed begrijp ben je nogal weg van je lul? Dat is ranzig!!! Je bent het 2e geval al met die vraag. Een nep lul is NIET gezond!! Doe weg dat ding
ja, tuurlijk is dat echt, wat denk jij nou. Dat is samen met Dr. Dildo en het datingforum opgericht. Mocht je vragen aan mij of voor de datingforum hebben, dan kun je eens gaan kijken op de horoscoop! Vertel wat er gevraagd wordt of wat je wilt weten en je krijgt antwoord!!
telkens als ik een bepaald meisje zie lopen, krijg ik steeds "visioenen" over allemaal mogelijkheden hoe ik van haar af kan komen, (A12 gooien - naar mars sturen - in een auto stoppen en dat ze dan rechtdoor de rotonde over gaat - en nog veel meer)
mijn vraag aan u, zijn deze gedachtes gezond????heeft u ze ook wel eens??
en wat moet ik met die gedachtes doen....negeren of uitvoeren
Ik ken de persoon in kwestie niet, maar deze gevoelens kunnen héél normaal zijn, wanneer deze persoon bijvoorbeeld erg irritant zachter gaat lopen en de hele tijd achterom gaat kijken. En als deze persoon (nog een voorbeeld) zichzelf uitnodigt op verjaardagen. En dat deze persoon de héle tijd naar de hemel loopt te staren. Dan is het héél normaal als je zo ovber deze persoon denkt. Ik hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben.